szafylublin.pl

Pod tym adresem internetowym (szafylublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane serwisy są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Tego typu adresy znacznie prościej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w pozycjonowaniu.


2. Nie widzę adresu dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, co robisz, a znajdziemy na pewno właściwą domenę, zawierającą najważniejsze słowa kluczowe. Tylko skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie domeny?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie miesięczny abonament za serwis, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak piszecie treści dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej firmie. Tylko w taki sposób wynajdziemy rzeczy, które zainteresują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy sami: piszemy treści, by były ciekawe dla klientów, ale i realizowały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy teksty dopasowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach fotografie?

Korzystamy fotografie z najpopularniejszych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje fotografie, o ile posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę przerobić w zaprojektowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi przygotowaną przez nasz zespół stronę z prośbą o akceptację. Masz 2 tygodnie na przekazanie wszelkich sugestii. Za darmo naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo jest adresowana propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może posiadać inny adres swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to sprawnie wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za stworzenie treści na serwisy WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od wymyślania tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać aktualizacje na stronie?

Gdy tylko potrzebujesz uzupełnień na stronie WWW, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!