szafylublin.pl

Pod tym adresem internetowym (szafylublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Generyczne adresy dużo łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są łatwiejsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę domeny dla siebie? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najważniejsze frazy kluczowe. Tylko skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie miesięczny abonament za stronęWWW, w którym zawiera się również przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak piszecie treści dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem stworzyć treści, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób znajdziemy kwestie, które zainteresują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy samodzielnie: piszemy treści, by były ciekawe dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w Google. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie prezentowane na serwisach fotografie?

Wykorzystujemy fotografie z największych internetowych baz zdjęć. Oczywiście możesz przesłać nam swoje zdjęcia, pod warunkiem że masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę przerobić w zaprojektowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientowi przygotowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 14 dni na spisanie wszelkich zmian. Bezpłatnie naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo skierowana jest propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią także lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zaproponować inny adres swojej strony, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, można. Na pewno wytłumaczymy, jak to sprawnie wykonać.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za napisanie treści na serwisy internetowe dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać aktualizacje na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz poprawki na stronie WWW, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!