szafylublin.pl

Pod tym adresem internetowym (szafylublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony internetowe znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, malowanie Częstochowa. Tego typu adresy znacznie prościej zapamiętać, a strony z takimi nazwami są łatwiejsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem nazwy dla swojej działalności? Jak możecie mi pomóc?

Napisz nam, co robisz, a znajdziemy na pewno stosowny adres, zawierającą najlepsze słowa kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza tylko co miesiąc abonament za serwis, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny abonament.


5. Jak opracowujecie teksty dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać teksty, potrzebujemy jak najwięcej informacji o Twojej usługach. Tylko w ten sposób wynajdziemy kwestie, które zaciekawią przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się sami: piszemy teksty, by były ciekawe dla czytelników, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w Google. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach ilustracje?

Wykorzystujemy zdjęcia z najpopularniejszych internetowych banków zdjęć. Oczywiście możesz dostarczyć nam swoje fotografie, jeśli masz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientowi przygotowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 10 dni roboczych na przekazanie wszelkich zmian. Bezpłatnie naniesiemy zmiany serwis.


8. Do kogo jest ta propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią również lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w internecie, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zasugerować inny adres swojej strony WWW, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Na pewno wytłumaczymy, jak to łatwo zrobić.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie treści na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swoim serwisie internetowym, napisz mail swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!